Известие

Collapse
No announcement yet.

водород ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
    Ако двигателят имаше 100% кпд нямаше как бълбукатора да има някаква полза а само вреда, но кпд-то реално нее 100% дори нее и 50%... Двигателят е доста несъваршен... Точно там се бъзика, подава му се малко, но по-силно гориво което компенсира...
    Няма какво да казвам повече, ще мине време и би трябвало щом тия клетки не работят, просто да изчезнат някъде...
    Има логика в това което казваш.

    Тогава е редно да се каже, че водородната клетка води до реализиране на икономия на гориво, не защото произвежда енергия от "нищото" а защото водородът, който тя произвежда води до повишаване КПД - то на двигателя.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Има логика в това което казваш.

      Тогава е редно да се каже, че водородната клетка води до реализиране на икономия на гориво, не защото произвежда енергия от "нищото" а защото водородът, който тя произвежда води до повишаване КПД - то на двигателя.
      Каталитичен процес, хм... защо тогава никой не е показал контролиран експеримент в който това работи?
      Welcome to the real world

      Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
        Каталитичен процес, хм... защо тогава никой не е показал контролиран експеримент в който това работи?

        Много съм далеч от нивото на познание, което е нужно за да се даде аргументирано и логично обяснение на това как водородът влияе на процеса на горенето.
        Знам само, че може да се направи известна аналогия с понижаването на разхода на гориво, като се намалят загубите.

        Примерно аеродинамичната форма на купето сама по себе си не е генератор на енергия, но намалява загубите и по този начин и разходите.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Много съм далеч от нивото на познание, което е нужно за да се даде аргументирано и логично обяснение на това как водородът влияе на процеса на горенето.
          Знам само, че може да се направи известна аналогия с понижаването на разхода на гориво, като се намалят загубите.

          Примерно аеродинамичната форма на купето сама по себе си не е генератор на енергия, но намалява загубите и по този начин и разходите.
          Говорим за експеримент на един и същ автомобил (еднаква аеродинамика, гуми, тежест и т.н.) с еднакъв бензин и вода, празен резервоар - сипваме 1 или 2 или 5 литра бензин и колкото там вода поема бълбукатора.
          С компютър държим оборотите постоянни и въртим на една и съща предавка (1 или 2 ра) на Калояново.
          Докато спре.
          После повтаряме упражнението с изключен бълбукатор.
          После пак с включен.
          И така няколко пъти... записваме всеки път колко точно метра е изминала колата.
          Веднага ще си покаже
          Welcome to the real world

          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
            Говорим за експеримент на един и същ автомобил (еднаква аеродинамика, гуми, тежест и т.н.) с еднакъв бензин и вода, празен резервоар - сипваме 1 или 2 или 5 литра бензин и колкото там вода поема бълбукатора.
            С компютър държим оборотите постоянни и въртим на една и съща предавка (1 или 2 ра) на Калояново.
            Докато спре.
            После повтаряме упражнението с изключен бълбукатор.
            После пак с включен.
            И така няколко пъти... записваме всеки път колко точно метра е изминала колата.
            Веднага ще си покаже
            Това разбира се е правилният подход.
            Но явно вече някой някъде го е правил и е стигнал до извода, че има някакъв смисъл от цялата постановка.
            Като изключим чисто търговските апетити на много хора, има и много ентусиасти, които се решават на сериозна инвестиция в тази система.
            Това все-пак не е магнитчето на бензинопровода.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
              О ще изчезнат, когато изчезнат балъците... за телефонните измами се знае вече от години, а нови и нови жертви постоянно.

              Не говоря за КПД на двигателя, а за КПД на системата - двигател - алтернатор - бълбукатор - двигател.
              Отдаваш 240 Вата в алтернатора, 200 в бълбукатора, вадиш 20000 повече от двигателя ...
              Това си е практически вечен двигател.
              Гориво, изгаряне, кпд 20-30%.... Това е с бензина!
              Получаването на газта е в резултат на машина която има доста ниско кпд(двигателя, нали тои върти алтернатора))! От това идва разликата... Не получаваме газта от нещо което работи на 100% ефективно и няма на къде да му се помогне повече... И тук не говорим зе вечен двигател защото все пак се изразходва гориво (бензин)!
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                Гориво, изгаряне, кпд 20-30%.... Това е с бензина!
                Получаването на газта е в резултат на машина която има доста ниско кпд(двигателя, нали тои върти алтернатора))! От това идва разликата... Не получаваме газта от нещо което работи на 100% ефективно и няма на къде да му се помогне повече... И тук не говорим зе вечен двигател защото все пак се изразходва гориво (бензин)!
                Браво, колега! Дано от теб го разберат
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #38
                  Ще го разбера когато някой го обясни детайлно след контролиран експеримент показал, че работи.
                  До тогава остава в графа - измама.
                  Welcome to the real world

                  Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                  Comment


                  • #39
                    Че нали имаше подобна тема преди много време в "Общи приказки"? Тази нямам време да я чета, но доколкото си спомням един от пишещите и в настоящата тема щеше да сподели непосредствени впечатления. Явно това нещо трябва да бъде вдигано хиляди пъти, след като е забравено, за да може някой да си продава боклуците.
                    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                      Че нали имаше подобна тема преди много време в "Общи приказки"? Тази нямам време да я чета, но доколкото си спомням един от пишещите и в настоящата тема щеше да сподели непосредствени впечатления. Явно това нещо трябва да бъде вдигано хиляди пъти, след като е забравено, за да може някой да си продава боклуците.
                      Да! Икономия се реалирира! Малка, но икономия!
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                        Да! Икономия се реалирира! Малка, но икономия!
                        Страхотно! И колко малко - да не се окаже някаква статистическа грешка само?

                        На никого ли не му прави впечатление, че тази тема е пусната от човек, регистриран вчера, с 2 поста във форума. Но пък вече има 3 страници писаници - не искам да ги нарека глупости. Повече няма да ви спамя .
                        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                          Страхотно! И колко малко - да не се окаже някаква статистическа грешка само?

                          На никого ли не му прави впечатление, че тази тема е пусната от човек, регистриран вчера, с 2 поста във форума. Но пък вече има 3 страници писаници - не искам да ги нарека глупости. Повече няма да ви спамя .
                          Ти не знам, какво точно теле и под кой вол го търсиш, но лично на мен темата и дискусията по нея ми е интересна.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #43
                            от 12,5 на 7/100 разход, лично видяно от много хора, включва се генератора посочения разход, изключва се става 12+
                            Отделно тук говорим за друг вид генератори подобребрени и наистина действащи
                            " principa e edin i su6t,s tezi koito naistina ne davat nikakva ikonomiq(elektroliza).Ikonomiqta idva ot efektivnosta na generatora,harchi mnogo po malko tok,i proizvejda pove4e OksiVodorod."
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #44


                              Uploaded with ImageShack.us

                              Публикувам горната графика с надеждата и най-слабо грамотните да разберат защо водородната клетка монтирана на автомобили е чиста измама. Отбелязвам, че резултатите в графиката са постигнати в лабораторни условия, а който иска да разбере колко още проблема съпътстват разлагането на водата може да прочете в оригиналният вариант "A novel method of hydrogen production by water electrolysis using an ultra-short-pulse power supply"
                              Naohiro Shimizu, Souzaburo Hotta, Takayuki Sekiya and Osamu Oda.
                              NGK Insulators, LTD, Nagoyq, Japan
                              21 June 2005/ 24 October 2005
                              SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение

                                Uploaded with ImageShack.us

                                Публикувам горната графика с надеждата и най-слабо грамотните да разберат защо водородната клетка монтирана на автомобили е чиста измама. Отбелязвам, че резултатите в графиката са постигнати в лабораторни условия, а който иска да разбере колко още проблема съпътстват разлагането на водата може да прочете в оригиналният вариант "A novel method of hydrogen production by water electrolysis using an ultra-short-pulse power supply"
                                Naohiro Shimizu, Souzaburo Hotta, Takayuki Sekiya and Osamu Oda.
                                NGK Insulators, LTD, Nagoyq, Japan
                                21 June 2005/ 24 October 2005
                                От графиката на мен лично ми става ясно това кой режим на производство на водород е най-оптимален.
                                Но не ми става ясно защо употребата на водородна клетка при ДВГ е безсмислено.

                                Би ли ми обяснил колега?


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X